Hei! olen Kuisketuuli/Yön kirjoittelija. En voinut laittaa käyttäjätunnukseen mitään missä on ä tai ö joten laitoin sitten Kuisketuuli.

Olen siis eräässä peräkylässä asusteleva tyttönen, joka halusi ruveta kirjoittamaan blogia aikansa kuluksi. Harrastan pianonsoittoa ja olen soittanut sitä jo vähän päälle 5v vanhana.

Tällä hetkellä yritän selvitä koulusta hyvin arvosanoin ja yritän olla stressaamatta, mutta aika huonoin tuloksin. Vähän päälle kahden viikon päästä olis myös koulunäytelmä johon mulla olis harjoteltavana n. 40 vuorosanaa. Harjoittelua emme ole koulussa vielä aloittaneet. Kaiken lisäksi näytelmän käsikirjoitus ei edes ole vielä valmis.

Rakastan horoskooppeja ja oma horoskooppini on vesimies. Hassua kyllä vesimiehen luonnekuvaus ei sovi minuun lainkaan vaan koen olevani ennemminkin jousimies tai oinas. En ole täysin varma kuumerkistäni tai nousevasta merkistäni(en nimittäin ole varma syntymäminuutistani), mutta kumpikaan niistä ei sovi luonteeseeni. 

Olen myös erittäin taikauskoinen ja 13. perjantai päivät ovat kauhuni. Minulla myös on hevosenkenkä onnea tuomassa ja horoskooppini onnenkivi myös.

Pidän myös tarinoiden kirjoittamisesta ja teen aina koulussakin niin pitkiä tarinoita kuin haluan, vaikka ohje olisi tehdä 2-10 sivuinen tarina. Yleensä silloin kirjoitan 10-20 aukeamaa.

Tulen joskus kirjoittamaan myös tänne blogiini tarinoitani.

Toivottavasti pidit ensimmäisestä blogipostauksestani, vaikka se ei kovin mestarillinen ollutkaan. :)